Taco

Har precis ätit middag, blev tacos idag med massa grönsaker och nachos till, gottgott:) Var ju evigheter sen sist jag åt det så det var gott.



Nu sitter jag här i vardagsrummet och tittar på Panda (mitt marsvin), hon verkar inte så deppig..än.. fast man vet ju inte om det kommer, hoppas inte det! Hon är ju i mindre bur nu, har kvar sitt hus som hon hade med Nelly och verkar faktiskt glad. Hon har fått grönsaker och just nu sitter hon och äter hö. Sötnosen. Hoppas verkligen inte hon blir sjuk pga ensamhet, men jag ska verkligen gosa med henne så ofta jag kan!






Och så en bild på mig. Jag är inte ledsen mer, och skönt är det. Tycker det är så skönt att allt är över, så man slipper oroa sig mer. Nu har hon det bra.

Nu ska jag hjälpa pappa med disken. Blir ingen tennis idag, ska bara vila pga att jag knappt sov något i natt.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback