Serverat idag!

Även idag blev en kort dag, började kl 9 och slutade 11.40, riktigt skönt. Det ända vi gjorde idag var att vi serverade för första gången. På skolan hade dom invigning av något teknik college så vi ställde fram mat, dricka och vek servetter, sen stod vi mest och tittade. Jätteskönt att sluta tidigare, för jag hade verkligen ingen ork att gå till skolan imorse så det var härligt:)

Nu har jag precis ätit middag, ska snart ner och dammsuga nedanvåningen medans mamma gör sig i ordning, för sen ska vi till Mormor och Morfar och hälsa på:) Var ett tag sen.

Vi hörs senare idag. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar, skulle uppskattas nu när jag ligger hemma och är sjuk :(

2009-01-20 @ 12:43:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback