Let´s dance

Kollade på Let´s dance innan, missade dock början men jag tyckte det var sådär idag.. vissa är fortfarande stela och vissa inte. Jag gillar Laila Bagge riktigt mycket, hon är den ända som där är fart i.. dom andra vet man inte ens vad dom gör där.

Har nu i alla fall precis tagit på mig pyjamas och tänkte snart krypa ner i sängen för att läsa "Frida" som kom i brevlådan idag, sen kolla på "Medicinmannen", med Mikael persbrandt, ni vet den serien som gick på tv4 innan? Vet ni en sak... jag var beroende av den filmen innan haha. Under typ oktober månad 2006 såg jag den 56 gånger.. tror jag det var. Desperat eller vad?:P


Vi hörs imorgon, kommer inte skriva mer idag. Imorgon ska jag ner till stan för att göra lite ärende, sen kanske träna på gymmet om jag orkar, därefter bara slappa.. alla är upptagna imorgon.

Kram på er! ♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback