Kinamat och Malmö

Var ju som sagt i stan innan idag och åt kinamat med en del av släkten, jättegott som vanligt! För min del blev det som huvudrätt, biff med grönsaker och efterrätt bananasplit och såklart cola att dricka:) Vi satt där lite över 1 timme och åt och pratade. När vi var klara lite över 3 åkte jag, mamma och pappa in till Malmö för att köpa ett ljustält på Kjell och co. Som tur är hade dom det och det har jag precis hållt på med att fota. Vissa bilder blev riktigt fina, visar sen när jag lagt in dom:)

 

I paketet jag köpte fick man: ljustältet, 4 bakgrunder, stativ och 2 lampor. Kanon! 599 kr kostade det, helt klart värt det.

Nu ska jag lägga in bilderna, så kika in om en stund igen:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback