Jag blir så trött.....

Det blev precis som jag anade att det skulle bli, nämligen få skit för att jag lägger in oseriösa videobloggar. Får man inte lov att bjuda på sig själv i sin egen blogg? Nej tydligen inte, då får man en massa kommentarer om att man behandlar sina vänner dåligt, har patetiska videobloggar och är allmänt störd.

Är det roligt att lägga upp videobloggar då? NEJ! Jag tar med min kamera enbart för att kunna göra videobloggar till er, jag tar inte med den annars.

När man lägger kraft på att göra något kul för folk så får man bara skit. Detta var SISTA gången jag la upp något sånt här. Hädanefter blir det en tråkig videoblogg om fredagarna, INGA extra.

TACK ÄN EN GÅNG FÖR NI VISAR SÅN OTROLIGT FIN KÄRLEK MED ERA KOMMENTARER, DET VÄRMER ATT MAN ÄR PATETISK!


Hoppa upp och rotera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde det var frivilligt att kolla här, hur det än e så kollar de som klagar..

undrar varför i så fall...

kommentera gärna ni som klagar..

2009-01-04 @ 18:02:29

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback