Hemma igen!

Kom hem från min morbror för en liten stund sen, satt och kollade på "medicinmannen" hela kvällen, trots att jag sett den drygt 50 gånger tycker jag jag fortfarande den är bra. Blev inte så jättelång kväll idag, kom vid tjugo i 8 och blev hemkörd kl 12, men det var bara för jag inte skulle väcka mamma när jag kom då hon ska jobba imorgon.



Nu ligger jag här i min säng under täcket, ska snart gå ner och ta bort sminket.. känner mig allmänt ofräsch.

Förresten, så blev Belindas fotografering inställt imorgon eftersom hon fick förhinder,så imorgon kan jag sova länge därefter träna på gymmet,plugga lite och på kvällen ska jag till min morbror igen och se dom sista två avsnitten av medicinmannen.

Vi hörs imorgon gott folk:) Godnatt på er.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback