Hejdå!

Tänkte bara säga hejdå till er nu. Har legat i sängen och tittat på Big brother, den säsongen där Gynning är med. Herregud vad hon har förändrats, både i utseende och attityd. Ska fortsätta titta nu snart, men tänkte först visa en fin sak:)

Denna kommentaren fick jag innan:

Postat av: Emma

Jag tycker inte att du ska ta åt dig av vad dessa otroligt onödiga personerna säger. Dom är bara jävligt sorgliga så man tycker nästan synd om dom!
Herregud.. Jag läser din blogg ganska ofta och tycker att den är väldigt kreativ och rolig. Särskilt videosarna där man får se lite hur du är som person.
Så det jag vill säga är - låt inte dom trycka ner dig, stå upp för dig själv och be dom dra åt helvete på en fyrhjuling! JAG tycker om din blogg, och jag vet att det är flera andra som gör det! You go girl!

2009-01-04 @ 21:16:09

Behöver jag säger mer än tack?

Godnatt på er!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback