Godmorgon/godmiddag!

Godmorgon på er, eller nästan godmiddag.

Vaknade först kl 10 idag, såg då två sms på min mobil där det stod, sover du? från två olika personer.. rätt skumt att två skickar så, men jag sov så dom fick inget svar tillbaka förrän nu på morgonen. Sen somnade jag om igen 10.20, sen väcktes jag igen kl 11 då kvällsposten kom.. jag får aldrig sova :(

Men nu är jag iaf ganska pigg och sitter nu här och läser lite på aftonbladet, det har inte varit en lugn natt i Sverige. Två knivdödades och bilar brann upp av raketer. Usch, nyårsafton är inget att leka med!

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, inga affärer eller något har ju öppet så det blir väl till att vara hemma, ska skriva det intressanta inlägget till er också!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback