Björn Gustavsson i Beck?

Igår/inatt/imorse, kalla det var du vill satt jag och kollade på Beck-flickan i jordkällaren, har sett den många gånger men igår slog det mig. Björn Gustavsson är med i den filmen, någon annan som sett samma som jag? Han och sin "tjej" går i en skog och ska ha lite kul, går då in i en jordkällare och hittar ett lik. Man ser bara profilen på honom, men man ser hans små lockar och själva ansiktet. Jag är helt 100 på att det är han.

Konstigt att det inte stått någonstans, eller att han sagt något själv? Men det har det kanske, kanske bara jag som är lite sen :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo de har stått i tidningar och sånt att han har varit med i en beckfilm ;)

2009-01-06 @ 20:43:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback