Utseendet funkar alltid (nästan)!

Oftast när jag har tråkigt, sätter jag på skyhög musik, tar fram smink och något för håret och börjar oftast fixa till mig. Jag tycker det är så kul att prova på nya saker, och som idag lockade jag håret ner till och målade lila sotade ögon, snyggt!

Idag är en av dom få dagar jag har bra självförtroende, därför fotade jag mig själv:) Hoppas det syns i bilderna.. att jag har bra självförtroende idag:)


Håret


Ögonen










Fast bilden ser helknäpp ut, eller rättare sagt jag.. så gillar jag den, varför vet jag inte.

Det var dom bästa bilderna, finns lite fler som är bra men jag blir lite för ego om jag lägger ut alla:P

Nu ska jag underhålla Panda här på golvet, hihi.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback