Söndag!

Då var det söndag igen då. Vaknade 11.10 idag. Har ätit frukost, tittat lite på tv och läst tidningen. Svarade nyss på lite mail från engelska tjejer som vill mailväxla (heter det så) med mig. Vi hade en uppgift på engelskan att bli medlem på en sida där man skaffar sig just brevvänner, i detta fallet mail. Inte trodde jag att jag skulle få så pass mycket vänner direkt. Men man lär sig kanske språket snabbare då.

Idag är det inget speciellt som står på schemat, eller lite är det. Måste städa rummet, duscha, läsa ut min svenskbok (!!!!!) och allmänt slappa. Ska nog gå ut en liten runda sen, det är så sol ute idag för en gång skull då ska jag INTE sitta inne.

Vi hörs senare.

Ps.. jag ljög lite för er, tittade nyss ut genom fönstert och såg mörk himmel, nice? Nej.. ds.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback