Övningskört och Beck!

Nu ikväll har jag och Pappa varit ute och övningskört lite. Jag körde först till affären, inte jättelångt och sen hem igen. Och sen kl 22 körde vi dit igen för att hämta mamma och då körde jag även en längre runda. Det är alltid kul att köra tycker jag:)



Nu ska jag iaf byta om till pyjamas och ta bort sminket, känns som det är helt utkladdat. Sen ska jag krypa ner i sängen för att titta på en beck, wallander eller tusenbröder film, återstår att se vad jag är sugen på just i det ögonblicket:)

Vi hörs imorgon, people. Imorgon är det bara stan som står på schemat, har lite saker att fixa nämligen. Men vi hörs såklart innan:)

Godnatt på er.

Ps.. glöm inte frågestunden några inlägg ner, har redan fått in några men vi kör lite till tills jag säger stopp:) ds..


Kommentarer
Postat av: Loo

Ny design på bloggen! Tyck till!

2009-02-06 @ 22:53:00
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Loo

när du är inne på nya inlägg. Skriv namnet som du vill ska synas tex "Emma" sedan markerar du det och trycker på kedjan som finns. Där skriver du in adressen. fattar du? :P

2009-02-06 @ 23:34:12
URL: http://loem.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback