Övningskört ändå..

Vi hann övningsköra lite, jag är helt beroende av det har jag märkt. Körde en runt genom stan och sen till Konsum för att handla middag, som jag snart ska börja göra med Mamma.



Efter middagen är det plugga som gäller, ska göra klart en uppgift som ska lämnas in på måndag och öva inför serveringsprovet jag har på tisdag. Just nu är det väldigt mycket prov och inlämningar i skolan, men jag tycker jag ligger bra till så än har jag inte panik.

Som trogna läsare vet så tränar jag tennis var torsdag, dock inte idag eftersom vi inte ska ha vår ordinarie tränare, då tycker jag inte det är lönt att åka dit.. man blir inte ens svettig och jag kommer inte bra överrens med henne, så ingen träning idag. Ist ska jag träna på gymet på lördag och söndag.

Nu; Laga middag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback