Kort dag

Ja som ni märker på både rubriken och att jag skriver nu så slutade jag tidigt idag. Hade först svenska, engelska och sist matte. Egentligen skulle jag ha livsmedelshygien också, på sätt och vis hade jag det. Jag och en annan i min klass satt nämligen och arbetade vid datorn på vår vanliga skola som vi sagt till vår lärare förra veckan då den andra skolan inte har några datorer. Så efter vi hade skrivit det vi skulle i 1,5 h stack vi hem.. vi hade ju gjort vårt:)

Nu sitter jag här i köket och slappar, försöker slappna av lite..började nämligen morgonen med att stressa...inte skönt kan jag säga.

Nu ska jag steka lite pannkakor, därefter plugga lite..skönt att göra det i lugn och ro nu när man slutade tidigt:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback