Hemma igen!

Kom hem från Karolina 01.10. Vi gjorde inte så mycket än att titta på melodifestivalen och lyssna på störande grannar.

Nu sitter jag här, har precis tagit bort sminket (nästan) och tagit på mig pyjamas. Jag vet inte om jag ska gå och lägga mig, eller titta på någon film. Jag är inte trött, och vill inte sova än..eftersom det är sista lovdagen, och sista dagen man kan vara uppe länge. Jag hade inte tackat nej till 1 veckas lov till. Men jag lovar, går och och lägger mig i sängen och tittar på film, kommer ögonen falla ihopa. Äh, vi får se hur jag gör.

Nu snackar jag bara en massa skit. Imorgon är det söndag, vilket som sagt innebär sista lovdagen, då är det tvätt, städning och plugga som gäller. Har en del prov inbokade nu efter lovet, och inlämningar som måste göras. Lika bra att börja med det i tid!

Godnatt på er♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback