Hemma från bio!

Nu har jag precis kommit hem från stan, var ju där och kollade på bio med Pernilla. Vi såg "män som hatar kvinnor", riktigt bra film. Jag brukar vara negativ till nya thriller filmer, och framför allt Svenska, men denna var riktigt bra trots att den varade i 2,5 timme. Bra skådespelare och bra handling. 5/5 i betyg:)



Jag fick en kommentar nu under kvällen om jag kunde göra en videoblogg, för dom var så bra. Tack för det första:) Det glädjer mig att alla inte tycker jag är ful, och hatar mina videobloggar. Som jag skrev några inlägg nedan, så gick det inte att ladda upp den videobloggen jag spelade in idag. Därför får ni en ny någongång under helgen, håll ut bara:)

Nu tänkte jag faktiskt stänga av datorn, iaf om en liten stund, ta bort sminket och titta på någon film. Har ju en film kvar av dom som jag hyrde förra veckan. Så det blir nog den.

Vi hörs imorgon, kära läsare. Sköt om er♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback