"Gå och dö A-hora"....

...är vad jag precis fick för kommentar på en av mina videobloggar på youtube. Jättekul, verkligen. En videoblogg där jag visar hur jag sminkar mig.. och jag får bara skit?

Kommentaren löd ungefär såhär:

"JAG HATAR SÅNA MÄNNSIKOR SOM DU, GÅ OCH DÖ JÄVLA A-HORA. HATAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT. "

Ungefär så, visst är det smickrande när man får såna fiiiina kommentarer?


Jag hatar folk som säger att någon ska gå och dö, det är det värsta jag kan höra. Hur är man skapt i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vilken idiot.. folk har verkligen inget liv om dom går och säger sånt :/ jag gillar verkligen dina videbloggar :) Stay strong! Kram

2009-02-05 @ 19:06:52
URL: http://teessann.blogg.se/
Postat av: louiseottosson

polisanmälan hej och välkommen!

2009-02-05 @ 19:37:20
Postat av: louiseottosson

dina vidobloggar är typ det roligaste som finns, ta inte åt dig!

du är bäst! <3

2009-02-05 @ 19:51:32
Postat av: Adam

Jaa, dina videobloggar är faan bra ju!! Slut INTE!

2009-02-05 @ 23:48:08
Postat av: Anonym

hey girl, hey. bry dig inte om deras meningslösa kommentarer. jag har sagt det innan, och jag säger det igen - be dom dra åt helvete på en fyrhjuling. Dina videobloggar rockar! Seriöst. Du kan verkligen det här med att uttrycka dig och du kan få människor att SKRATTA, jag gör det iaf. Dina videobloggar är underhållande och indeed - en fredagsdrog.

Hey Girl, Hey.

2009-02-07 @ 00:29:15
Postat av: H

Du ska inte ta åt dig elli.. så störd människa som skirver en sån kommentar :O

kan du inte göra videobloggar oftare :D:D:D::D



/h

2009-02-08 @ 22:29:06

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback