Film next!

Blev ju lite senare än vad jag sa förut, då sa jag att jag skulle uppdater 21.30, men ist blev det 22.30. Har nämligen precis tittat på kvällens "Du är vad du äter". Lika bra att göra det direkt, annars blir det aldrig av. Ska strax gå ner och titta på "Anna Pihl" med mamma, som vi gjort nu var kväll denna veckan:)

Men först är det pyjamas och tvättning av ansiktet som gäller.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Jag ville ner till stan och fika med mamma, men hon visste inte om hon orkade så vi får se. Annars tror jag jag åker ner själv, för jag ska lämna en bok på biblioteket och hyra filmer. Sen ska jag ju dessutom baka bullarna och cheesecaken och laga middagen, så jag har nog fullt upp ändå:) Men vi får helt enkelt se hur morgondagen blir.

Förresten, så fick jag inte in några tips på videoblogg, så det får bli en tråkig som vanligt.

Vi hörs imorgon♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback