Uttråkad

Hur har året 2009 varit för dig? Roligt och det har gått sjukt snabbt.
Bättre än förra året? Ja verkligen. Jag har lärt mig att gå vidare och inte stanna upp i livet.
Har du träffat några nya vänner? Yes!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Klart! En hel del faktiskt.
Har du flyttat under år 2009? Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja många.
Isåfall vilken? Massa.. orkar inte nämna alla:)
Har du druckit alkohol? Yes!
Har du rökt? Aldrig hållt i en cigarett ens.
Har du kysst en främling?  Främlingar är främlingar

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? Kärlek till vänner räcker
Har du varit kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft sex någon gång under året? Ingen kommentar
Har du haft ett hemligt förhållande? Skriver jag det är är det inte hemligt ;) Haha nej.


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?  Nej
Har någon i din släkt avlidit?  Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, snäll flicka:)
Har du varit i slagsmål? Nepp

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Det gör man alltid
Isåfall vad? Kommer inte på något just nu
Har du skämt ut dig?  Har jag säkert
Har du ljugit för en vän? Jag ljuger väldigt sällan, men vit lögn kanske?
Har du varit ute en hel natt? Ja tror det
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Nej
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Nej

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? SSG
Har någon varit elak mot dig i skolan? Yes
Hatar du någon i din skola? Ibland.
Har du gjort något framsteg? Absolut
Har du haft alla rätt på ett prov? Yesbox

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ja!
Har du förlorat en vän? Yes..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? Aldrig
Har du ljugit för en bästavän? Aldrig
Har du många killkompisar?  Nej men jag kommer bättre överrens med dom.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback