Svar på kommentar

Postat av: Sofie
Varför skriver du att det är skönt att ta det lugnt, att vara ensam osv, när du alltid är ensam? :S
du skriver om att du blivit mobbad osv, men varför inte försöka skaffa nya vänner då?? Dina bloggläsare t.ex. eller träffa några andra tillsammans med pernilla eller belinda ? Vill du inte träffa några nya vänner eller ?
2009-12-26 @ 12:26:04

Sv: För det första, jag är inte alltid ensam, jag umgås då och då och det är inte alltid jag nämner det i bloggen när jag är med någon. Hur vet du att jag inte försöker skaffa nya vänner? Hur vet du att jag inte frågar mina vänner som jag har om vi kan göra något?

Jag har frågat er, bloggläsare förut om det fanns intresse, men det fanns det inte. Ganska svårt att träffa er då.

Jag sitter inte hemma och ruttnar för det ska så vara. Igår kände jag för att vara själv men alla andra gånger är alla upptagna.

Ni vet ingenting om mig egentligen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

stå på dig för du är stark, det känner jag på mig

2009-12-26 @ 13:34:28
Postat av: Julia

Jobbigt med människor som alltid ska lägga sig i! Även om man har en blogg måste man få ha ett privatliv :)

2009-12-26 @ 15:25:59
Postat av: Anonym

Ska du till magget idag?

2009-12-26 @ 15:39:16
Postat av: Anonym

sofie kanske bara brydde sig o var lite orolig för dig..

2009-12-26 @ 16:55:15
Postat av: Anonym

till dig som skrev att sofie kanske brydde sig och var orolig....då skriver man väl inte på det viset.

2009-12-26 @ 17:41:14
Postat av: Anonym

att folk orkar..

håller med sodie..

om du skulle varit med någon är jag väldigt säker på att du skriver det i bloggen.. vilket du aldrig gör.. du är hos din mormor och morfar alltid och umgås inte med någon.

2009-12-26 @ 19:27:52
Postat av: Anonym

lägg dig inte i. Hur kan du vara så säker på att hon skulle skriva i bloggen var gång hon är med någon??? Läs hennes blogg och uppskatta vad hon skriver.

2009-12-27 @ 12:42:35

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback