Mys-fredag

Trots att jag inte gjort någonting av denna fredag så har det ändå varit riktigt skönt att bara ta det lugnt, ibland behöver man vara lite för sig själv också. Och än är det inte slut på det sköna. Jag skickade nämligen precis iväg pappa för att handla lite gott till mig. Som om jag inte ätit nog igår liksom, nej lite till får det nog plats hihi, och till det blir det såklart någon bra film, antingen Beck eller Wallander som jag inte sett på år och dar.

 



Hur ser din fredagskväll ut?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej lite till får det nog plats hihi



härma kenza lite till, hahaahhahahahahaa ;)

2009-12-25 @ 20:55:55
Postat av: Sofie

Varför skriver du att det är skönt att ta det lugnt, att vara ensam osv, när du alltid är ensam? :S

du skriver om att du blivit mobbad osv, men varför inte försöka skaffa nya vänner då?? Dina bloggläsare t.ex. eller träffa några andra tillsammans med pernilla eller belinda ? Vill du inte träffa några nya vänner eller ?

2009-12-26 @ 12:26:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback