Läkarbesöket

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er. Som ni vet var jag hos läkaren imorse och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Hon var förstående, men som jag trodde kunde hon inte se några finnar i mitt ansikte men efter en visning av bilderna så ändrade hon sig. Jag fick välja mellan ett medel som fanns i både tablett och kräm form och jag valde krämen. Hade jag valt tabletterna hade jag inte fått sola och jag kunde inte kombinera dom med några andra tabletter som jag också äter så nu får vi hoppas att det hjälper. Självklart fanns där biverkningar såsom mer acne den första tiden, rodnad och så kan man börja fjälla. Kul! Nej men eftet 4-6 veckor ska det ge resultat.



Var även tvungen till att köpa nya ansiktsprodukter då jag inte får lov att använda proactive mer eftersom det ger en "kaka-på-kaka" effekt.


En ansiktsmousse och återfuktande kräm.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback