Jag vill shoppa

Det känns som det var typ 1 miljarder år sedan jag shoppade något till mig själv. Jag har alltid tråkiga kläder. Alltid. Tycker i alla fall jag. Man ser alla andra bloggar och folk på stan med sina coola och snygga kläder. Men hur lätt är det när man lever på ett studiebidrag och är i Decemermånad? Den månaden som är den värsta, alla julklappar som ska handlas och naglarna som ska fixas.

Men kanske finns det något kvar till slut, då kanske det blir något av detta:)













Tight gr Ice Wedge SEK 399, Cheap Monday - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer dom byxorna ifrån som är jeans med läderlappar? :D

2009-12-02 @ 20:30:19
Postat av: sanne

var är jeansen ifrån?

2009-12-02 @ 23:55:10

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback