Hudläkare

Jag har bestämt mig för att ringa och boka en tid hos en hudläkare. Ni som följt bloggen vet att jag lider av grov acne och visar mig aldrig utan smink. Jag har nu blivit så trött på att nästan ingenting hjälper. Jag är trött på att vakna och vara öm i hela ansiktet, som idag, att vara rödprickig och hela tiden tänka på att jag måste täcka det för att kunna gå ut.

Jag har provat alla starka ansiktstvättar på apoteket och just nu håller jag på med proactive, men jag tycker inte det hjälper så mycket, i alla fall inte så som jag vill, eftersom jag får acne ändå. När man har haft acne sen man var 13 år gammal är man ganska trött på det, när man ser alla andra som har nästintill perfekt hy.

Någon som varit hos en hudläkare och fått medicin utskriven för acne? Hjälpte det?


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag vet många. Bland annat Fredrik. Och det hjälper verkligen. Det tog någon månad sen var allt borta.

2009-12-06 @ 11:58:00
URL: http://karolina82.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

mitt ex fick staaarka tabletter och det hjälpte .. dock fick han en del biverkningar men dom försvann rätt fort....

2009-12-06 @ 14:37:47
Postat av: Anonym

jag går hos hudläkare och får en receptbelagd kräm som jag tar varje dag. det har blivit mycket bättre med den!

2009-12-06 @ 21:38:50
Postat av: Anonym

hade ett ex som fick tabletter o blev jättefin men de sa till henne att inte sminka sig för då kunde ansiktet andas..

2009-12-06 @ 22:42:15

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback