H&M beställningen

Minns ni att jag beställde dessa skorna för någon vecka sen. Idag kom dom, men tror ni inte att dom är för stora? Jag brukar alltid ta en strl större i H&M skor när dom har klack, men denna gången skulle jag tagit en 39:a. Så himla irriterande med tanke på att jag skulle ha dom på julafton och nyår, menmen, bara till att skicka tillbaka och ta några av dom gamla. 

Men en sak kunde jag i alla fall behålla, och det var dessa fina örhängena:

 

29,50 kr från H&M. Något snyggt kan jag i alla fall ha på julafton och nyår!

Kommentarer
Postat av: Emma

hur funkar det egentligen att skicka tillbaka paket? vad kostar det? :)

2009-12-17 @ 17:06:57
URL: http://pullthetrigger.devote.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback