091228

Godmorgon!

Hur mår ni? Jag mår bra även om jag har varit lite seg nu på morgonen, har legat och dragit i sängen sen kl 10 men för 25 minuter sen kom mamma in med Zinga så det var bara att gå upp.

Jag får bara fler och fler stöttande kommentarer och det är så kul att läsa det. Jag förstår inte hur det kan bli såna diskutioner om en sån skitsak. Men tack än en gång till er som stöttar mig, även om jag inte direkt tar åt mig av det idioterna skriver♥

Idag ska jag möta Pernilla i stan vid 2, jag ska följa med henne till läkaren sen ska vi ta en fika. Sen ska jag gå i stan med Mamma och handla träningskläder och fixa lite annat. Och ikväll blir det träning, jaa, kryss i taket!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback