Vad gör ni en lördagkväll?

Själv har jag precis städat så jag är alldeles svettig. Har skrubbat mitt skrivbord som var fullt med nagellacksrester, dammat, startat en maskin tvätt, dammsugit och nu äntligen är jag klar. Plockat undan lite har jag också. Jag fick ett litet ryck innan, lika bra att göra saker när man känner för det och dessutom hade jag inte mycket att göra heller.

 

Nu ska jag hänga upp tvätten, göra rent badrummet och därefter skriva ut ett skolarbete så jag inte glömmer det.
Vad hittar ni på ikväll? Mys i soffan med godis eller är ni ute och festar? För min del blir det det förstnämda fast utan godis, jag har ätit tillräckligt denna helgen.

  
Jag var pinklady när jag städade;)

 

 


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback