Uppe med tuppen

Godmorgon!

Vaknade ovanligt tidigt idag för att vara en lördag, men inte så konstigt med tanke på att jag gick och la mig kl 23 och blev väckt av Zinga kl 7 då hon tyckte jag skulle klia hennes mage.

Igår åkte jag och mamma ner till marknaden igen vid 20.30 tiden. Vi träffade min moster och gick med henne och hennes kompis. Men det tråkiga var att alla stånden hade börjat slå ihopa vid 21.30 tiden så det var tråkigt att gå där. Så lite över 22 hämtade pappa oss och somnade vid 23.

Idag ska vi nog ner till stan igen, Sarah Dawn Finer kommer nämligen till vårt köpcentrum och sjunger så det skulle vara kul att se henne. Men det återstår att se, ingenting är klart än.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-08-29 @ 08:12:55
URL: http://mjackson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback