Träning och trött....

Träningen gick bra och som vanligt rann det av mig. Det blev bara 45 minuters träning idag och sen stängde dom, men vi tyckte det räckte.

Hjälpte pappa att rensa lite i rummet innan och sen var jag ute med hundarna. Nu ligger jag här i min säng och är verkligen supertrött. Skulle verkligen inte tacka nej till att sova en timme, eller två. Men nej, det har vi inte tid med. Men som grannen i beck säger "sömn är bara för amatörer. Dra in en flaska vodka när det börjar rycka i ögonlocken".

Nu ska jag strax äta middag och sen ska jag gå och duscha. Jag och Belinda pratade om att åka ut till marknaden för hon ville också ha en väska som jag köpte igår, men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback