Slängt saker och duschat

Det var verkligen skitjobbigt att rensa i rummet. Det blev nästan 2 fulla sopsäckar som ska slängas och sen tog jag och pappa tillsammans ner en stor byrå och en fotölj (stavning?). Så nu är här ganska tomt i rummet som vi håller på att renovera.

Efter det var jag näsintill genomvåt så jag gick och duschade. Har precis sminkat mig och har Panda ute. Så fort jag är klar ska jag och Belinda ut till marknaden och kolla lite.

Förresten var jag och pappa och slängde en halvfull sopsäck innan med dom kläderna jag rensade ur min garderob för några veckor sen. Jag är duktig jag som skänker kläder till myrorna, haha.


Ehh ja, så här ser jag ut nu. Med en turban på huvudet.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback