RUBRIK

Ibland är det väldigt svårt att komma på en rubrik. Men i alla fall, sen sist jag skrev har jag ätit middag, sminkat mig, varit på hemmakväll och hyrt filmen och blivit kär. Ja vi var på onoff och tittade på mobilen, åhhhh så snygg den är. Nu ska jag försöka övertala mamma och pappa så dom hjälper mig med lite pengar :)

Jag och pappa (läs pappa) har precis målat taket i andra rummet och jag har målat naglarna, dom blev finafina:)



En dialog mellan mig och pappa nyss:

Pappa: Kom nu här och hjälp till och bära.
Jag: Men...jag har målat naglara.
Pappa: Och? Det skiter jag fullständigt i (på skämt)
Jag: Men åhhhhhhh
Pappa: Kom nu

Det slutade med att jag bar in 2 tavlor och 1 sänggavel, man vill ju inte förstöra sina fina naglar;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback