Mitt nya hår och ett nytt hål

Nu har jag precis kommit hem från frisören, satt där i 1,5 timme. Blekte bort utväxten och.....tog ett nytt hål i örat helt spontant :) Jag har länge varit inne på att jag vill ha ett tredje hål i örat, men inte haft tid och inte kunnat för att jag går HR, men nu när jag inte är i köket mer passade jag på. Min frisör är utbildad håltagare så det var ju perfekt:) 125 kr kostade det och jag gjorde det på Salong Trend i Trelleborg.


Utväxten är borta :)


Nya örhänget, nu har jag 3 hål i det ena örat och två i det andra.

Jag var först inne på att ta uppe i örat, men som ni ser på bilden är mitt öra vikt på något konstigt sett så det fick bli ett vanligt. Just nu bultar det något enormt, men det gjorde knappt ont. Nu tar det 6 veckor innan jag kan byta.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback