Min dolda talang (?)

Många tror nog att jag är en lugn och tråkig tjej. Men IKKE, jag sitter sällan stilla, är aldrig tyst hemma. Har alltid musik på och ja, mina föräldar vet alltid var jag är pga alla ljud (haha). Jag är ingen lugn tjej, jag hoppar runt här hemma, sjunger, skriker, klappar, gör konstiga ljud och ja, behöver jag fortsätta? Jag är allmänt störd men den sidan har ni inte fått se riktigt än. Det jag i alla fall skulle komma till är att jag har en dold talang om det nu är en talang, titta och se:



Har man lite att göra om man kommer på något sånt här eller? Att ha ett öga rakt och det andra på väg att snurra runt.
Att resten av bilderna jag tog såg ut så här behöver vi inte prata om:



Nej jag är som sagt inte normal. Snälla, bli inte rädda. Jag är bara lite....speciell.

Kommentarer
Postat av: mrbL

så nu börjar den galne komma fram!! hahaha!!

2009-08-12 @ 19:56:01

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback