Mätt..blä

Usch så mätt jag är nu, har precis ätit 2,5 chokladboll och druckit cola. Det blev ändå för sent, men vad gör det?

Det var grymt skönt att gå promenaden innan och det verkade Zinga med tycka för hon småsprang hela tiden :)

Nu ska jag stänga av datorn för idag, så fort mamma kommer hem, dvs om ca 20 minuter ska vi se den nya Wallander tills jag ska sova.

Imorgon börjar jag kl 10 vilket innebär att jag måste gå upp 07.45, *suck*. Men som tur är tror jag inte vi går mer än till kl 12. Då ska jag ner till stan och köpa lite skolsaker, såsom pärmar, register och sånt. Jag måste ha ordning, vet ni:)

Vi hörs imorgon, när jag är hemma, hinner inte uppdatera på morgonen. Kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback