Malmö idag

Vaknade lite över 8 idag, lika bra att gå upp när man känner sig utvilad. Jag gick nämligen och la mig lite över 11 så det är inte så konstigt att jag är uppe tidigt. Hundarna fick i alla fall en tidig promenad :)

Hur som helst, idag ska jag som sagt in till Malmö med Belinda, närmare bestämt till entré. Vi ska ta bussen in 10.30 så jag får snart börja göra mig i ordning. Jag ska försöka hitta lite jeans och koftor, allmäna höstkläder helt enkelt. Absolut inget onödigt har jag sagt till mig själv, för jag måste spara lite pengar med.

Nej nu ska jag göra mig i ordning, jag kommer mobilblogga lite under dagen, och kameran följer med.

kraaaaaaaaaam!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback