Långpromenader

Direkt när vi hade kommit hem från gymet hoppade jag in i duschen för att bli klar så snabbt som möjligt, då jag hade bestämt med Belinda att vi skulle leka lite hundarna och göra fruktsallad, men så blev det inte. När jag var klar lite över 8 satt jag bara och väntade till tio i 9 då vi bestämde att vi tog det en annan dag. Hon hade fått en massa problem och det hade inte varit lönt ändå.

Istället åkte jag iväg till Konsum och handlade lite, bla en massa frukt jag ska äta till filmen jag och mamma ska se strax. En snabb sväng hemma tog jag Zinga och gick en lång runda med, även hon behöver det OCH jag. När jag kom hem stod där en annan hund med två stora bruna ögon, så jag var så snäll och gick ännu längre runda med Bella. Det var faktiskt skönt men nu har jag fått huvudvärk igen, så nu ska jag bara ta det lugnt.

Det kommer inte bli någon mer uppdatering idag, ska nämligen titta på denna:



Och äta en massa frukt som sagt:) Vi hörs igen imorgon, då ska jag försöka få bloggen lite roligare:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback