Kasta-saker-dagen

Bloggen har kommit i kläm idag, jag har haft fullt upp hela dagen så det har inte blivit att jag suttit vid datorn. Jag och pappa rensade i vårt förråd innan så det blev en stor hög med saker vi ska kasta imorgon, dessutom blev det grymt bra med plats i förrådet. Under tiden vi gjorde det kom Mormor och Morfar förbi och stannade en stund. Samtidigt som dom körde, övningskörde jag en runda med pappa och på hemvägen var vi på Willys och handlade.

Nu har jag hjälpt mamma att rensa i vårt skafferi så det blev ordning där. Vi bara kastar och kastar och jag vet inte hur mycket vi kastat på bara några veckor, men det är ju så skönt att bli av med saker.

Sitter just nu och har Panda ute och även hon fick fint i sin bur idag:)

Nu har jag inte mycket mer att skriva, har bloggtorka.. men vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback