Jag blev nästan påkörd idag

Hej!

Har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu. Slutade skolan 14.15 idag, dryg dag med 1,5 timmes håltimme då vi inte hade någon idrott som vi trodde. Så det var bara att sitta och glo så länge. När jag kom hem åt jag lite och var ute med hundarna. Nyss sorterade jag bland lite papper och saker som jag tagit hem som bara legat i skåpet till ingen nytta i skolan.

Som ni ser på rubriken blev jag nästan påkörd idag efter skolan, eller rättare sagt, han nuddade vid min cykel med bilhuven. Jag kom cyklandes från skolan och 3 killar står vid 3 bommar, jag cyklar förbi dom samtidigt som dom börjar gå åt vänster, då ser jag en svart bil komma i ganska hög fart och nuddar min cykel. Jag blev ganska chockad så jag bara cyklade därifrån, men det hade kunnat gå riktigt illa, och killens kommentar stör jag mig fortfarande på:

- Ehh, det där var nära, typ 1 mm, mannen.

Varför ska alltid utlänska killar ha med MANNEN? Är det något ticksord dom har eller?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf stör de dig om han sa så?

2009-08-25 @ 18:22:34

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback