Jag behöver skriva av mig

Inlägget är för mitt eget bästa, ni behöver inte läsa!

Tankarna flyger igenom mitt huvud idag, om allt möjligt. Inte mycket negativt men ändå känner jag mig förvirrad. Tittar på mobilen, ingen förändrning, loggar in på msn, inget kul. Känner mig bortglömd, men vet egentligen inte varför. Jag är trött, trött på massor med saker. Folk som förändras, hela tiden. Jag har inte många vänner, men jag försöker ta vara på dom vännerna jag har, men det verkar inte dom göra för dom har tillräckligt. Folk får andra människor in på livet och folk glöms bort.

Snart ska jag in i skolbänken igen, stressigt, långa dagar, tidiga mornar, prestationsångest, krav på mig själv, huvudvärk och nya lärare.

Jag är sällan negativ av mig, jag tänker sällan negativt men idag fick det bli ett sånt här inlägg. Jag känner för att skriva av mig idag, ni behöver inte läsa det. Inlägget handlar egentligen inte om så mycket, men jag vet det ,det är huvudsaken. Jag vet att ni, 50 pers läser detta nu, och att ni undrar om det hänt något. Men det har inte hänt något, och jag vill heller inte att ni frågar, ingen gör det. Alla har dåliga dagar, men jag har ingen dålig dag, jag vet inte vad det är. Jag känner mig förvirrad.

Inlägget är inte bra, jag vet, det är förvirrat vilket jag också är. Hoppas ni förstår, jag är inte alltid glad och positiv.

Egentligen ska jag inte publisera detta, för jag vet att jag kommer ångra mig när frågorna kommer, men jag får ta det. Jag har klickat på knappen nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla har sina dåliga dagar gör de bästa av de gör det som gör dig glad och se det possitiva livet är inte en dans på rosor gör det bästa av det istället.

2009-08-18 @ 14:22:51

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback