Handling med Pappa

Kom hem för en stund sedan. Efter vi hade ätit middag körde jag och pappa iväg och handlade lite, såklart övningskörde jag :) Först var vi på Jem&Fix där vi köpte en kran och en golvlist. Sen vidare till Willys där vi handlade mat för veckan. Har precis druckit en smoothie och tagit en c-vitamin brustablett, jag börjar nämligen känna mig lite sämre, trött, hängig, sticker i nästan och ja, ni vet så som man mår när man har en förkylning i kroppen. Typiskt att det ska komma nu när skolan drar igång igen, men jag får hoppas den inte är långvarig.



Nu vet jag inte vad jag ska göra, vi ska nog fixa lite här uppe, med tavlor, hyllor och så vidare. Sen ska jag nog se en film. Jag behöver inte lägga mig tidigt ikväll då vi börjar kl 12 imorgon och vi kommer nog inte vara där så länge heller. Håller alla tummar för att vi får bra schema och att dom börjar med en mjukstart och inte drar igång schemat redan på torsdag.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback