Beröm på IKEA

Idag när vi var på IKEA kom det fram en tjej till mig som jobbade där, och sa att hon tyckte mina skor var jättefina. Mamma och Mormor hade sett att hon gick och tittade på mig och till slut kom hem fram. Mamma trodde först hon kom fram pga min blogg, men så känd är jag inte haha.

(Tjejen): Hej! Jag måste fråga dig en sak.
(Jag): Ja hej.
(Tjejen): Jag har gått och kollat på dig här, du har så snygga skor. Har du köpt dom här i Sverige?
(Jag): Ja, det har jag (med ett skratt).
(Tjejen): Dom var jättesnygga.
(Jag): Dom finns på H&M, i butik just nu.
(Tjejen): Aha. Tack så mycket.

Det är inte allt för ofta folk kommer fram till mig och frågar något sånt, men kul är det :) Det handlade om dessa skorna:


Nu får vi hoppas hon hittar skorna också:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback