Beckfilmen!

Nu är vi hemma igen, kom hem lite innan 8 men har precis varit ute med hundarna en lång runda. Filmen var bra och spännande och mitt hjärta slog i 190 för jag trodde det skulle gå illa för Gunvald, mer ska jag inte säga, ni får själva se den så jag inte avslöjar för mycket:)

Filmen handlade i alla fall om:

"Missförstådda idealister eller skoningslösa gangsters? Martin Beck och hans kollegor kopplas efter fyndet av ett bränt kvinnolik in i jakten på en grupp fridfulla miljökämpar som i stället visar sig vara präglade att idka terrorism över gränser. Utredningen försvåras av att Gunvald Larsson i sin tur misstänks av SÄPO för att ligga bakom mordet. Gunvald tvingas hålla sig undan, samtidigt som han jagar de riktiga mördarna, vars nya mål är en attack som kan innebära en katastrof med ödesdigra konsekvenser".

Absolut värd att se och absolut värd att se flera gånger, fråga mig haha.

Ska du se filmen?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback