090821

Godmorgon!

Jag blev klar snabbt idag så jag hinner med en morgonuppdatering, bra va?:) Idag vaknade jag kl 8, har varit ute med hundarna, gjort mig i ordning och nyss ätit frukost. Jag börjar inte förrän kl 10 idag, då ska vi spela brännboll i en park här i Trelleborg. Lärarna sa igår att skulle det regna kl 10 ska vi ses på skolan, men det ser fasiken ut att bli det nu, undrar var man ska köra då? Det är frågan.

När vi slutat kl 12 ska jag som jag skrev igår ner med 3 tjejer från klassen och fika i stan. Efter det, hem och ta det lugnt tills jag ska till frisören 16.15 och färga håret.

Jag ska försöka hinna klämma in en videoblogg med, men vi hörs när jag kommer hem:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback