090805

Godmorgon!

Blev väckt kl 9 idag och gick en runda med hundarna som vanligt och har precis ätit frukost med Mamma. Vet ni vad jag har? Jag har ont i halsen....again. Denna gången är det på högra, men allt  beror på Zinga. Hon är väldigt pussig av sig och jag försöker att ta bort huvudet så snabbt jag kan, men ibland är man inte beredd och då får jag bakterier på mig. Jättejobbigt är det, men jag får hoppas det försvinner för så farligt är det inte. I och för sig sa Belinda att hon hade ont i halsen för några dagar sen, så det kan även vara hon som smittat mig.

Idag var det först tänkt att jag skulle ut och äta med Pernilla ikväll, men det blev uppskjutet till imorgon. Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra, tvätta lite tror jag och ta det lugnt. Jag har blivit så huslig av mig, som mamma sa igår hihi:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback