Tröttis

Mormor och Morfar åkte hem lite innan 6, så nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker piggna till. Det tar verkligen på krafterna att vara ute en hel dag, och dessutom har jag inte sovit så många timmar inatt som jag behöver, MEN jag ska inte klaga, för det har varit fint väder hela dagen idag!

Nu sitter jag som sagt här och lyssnar på musik, väntar på att pappa ska komma hem så vi kan köra en liten runda. Kl 20 ska jag upp till min morbror idag igen och kolla på film. Ikväll blir det "Medicinmannen" som jag ska ta med mig. Det blir nice!

Vi hörs antagligen inte innan jag åker dit, så inatt hörs vi:) Ha en fin kväll!


Vadå fejk??:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback