Tro det eller ej- Godmorgon!

Ja jag är faktiskt redan uppe. Blev väckt av Zinga för en stund sedan när hon skrekpep. Blev riktigt irriterad, för att bli väckt så är inte kul. Men nu har jag iaf varit ute med henne och hon sover igen. Jag tänkte bli uppe nu för det är inte lönt att gå och lägga sig. Är så himla tjock i halsen och har börjat hosta nu också. Trodde jag hade feber, men som tur var hade jag inte det. Återstår att se om det blir skola imorgon, vi står trots allt och handskas med mat, och då vill man inte smitta ner alla.

Idag ska jag som jag skrev igår städa, göra svenska och engelska som jag inte orkade igår och tvätta som jag inte orkade förra veckan. Jag är ganska lat, eller hur?;)

Nu ska jag försöka hitta ett gott recept på bullar, så jag kan överraska mamma och pappa, eller iaf mamma som fortfarande sover.

Godmorgon!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback