SKITDAG

Som ni kanske ser på min rubik har min dag verkligen inte varit bra. Allt har gått emot mig och jag är skitirriterad. Men just nu är det bättre. Var mest i skolan som det bröt loss rejält. Alla lärare har haft damp på mig, och jag har haft ännu mer damp på dom. Såsom ha fötterna på stolen, HALLÅ?, vi går inte i förskolan mer där vi springer i vattenpölar och rullar oss i gegga. Och när folk säger att jag är gnällig blir det bara värre.

ksgjngj dfgfdkgkbjdfngldf,mgdfg  ¨åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Så nu känner det lite bättre, haha:)

Slutade iaf 14.50 idag. Kom och åt lite och nyss drog vi ut en fästig på Zinga. Jag höll på att dö när jag såg den. Jag och insekter=jag vet inte vad. Inget bra iaf.



Om ca 1 h ska jag åka iväg och träna, det är ju torsdag så det är tennis idag. Då kan jag iaf få ut mina irritationer på bollen:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback