Rolig konversation igår..

Igår när vi stannade vid min mormor och morfar dök denna konversationen upp:

Jag: Jag ska tatuera mig i juni
Mormor: Varför det? Gör inte det, det är farligt.
Jag: Farligt? *med ett skratt*
Mormor: Ja vi såg ett program om det, en tjej fick gulsot.
Jag: Ja men hon gjorde kanske det hemma. Det ska inte jag.
Mormor: Var ska du ha den då?
Jag: Undre handleden
Mormor: Gör inte det.. det är farligt.
Jag: Jag ska göra det.. det är ni som inte förstår dagens mode.

*Tyst*


Det var lite kul faktiskt. Det är typiskt mormor och morfar att säga att jag inte ska göra det. Likadant var det när jag skulle pierca min navel.

Kommentarer
Postat av: Kusinen Nathalie

Yeah! Vad ska du på handleden? :D

2009-04-20 @ 16:28:21

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback