Nu hinner jag inte med datorn mer!

Nu hinner jag inte sitta vid datorn mer för idag. Ska gå och lägga mig vid 22 och måste plugga lite innan, och självklart kolla på Grey´s anatomy. Nu ikväll har jag suttit och skrivit lite mer på min berättelse, vill bli klar med den så snabbt som möjligt för när den är klar, rättad och helt perfekt är jag klar med Svenska A kursen, och då är man ledig tills sommarlovet:) Riktigt härligt. Så jag ska lägga krut nu sista veckorna som är kvar.

Imorgon börjar jag kl 8 och torsdagar är den drygaste dagen på hela veckan, med 5 lektioner och jag slutar 14.50. Men vi hörs efter det. Jag kommer överleva, det vet jag:) För det har jag skrivit var onsdagkväll haha. Godnatt på er!♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback