Min blivande tatuering

Jag fick några kommentarer innan där ni undrade vad jag skulle ha på min handled:) Jag ska antingen ha mitt namn i skrivstil rakt över med ett litet hjärta under, eller en betydelsefull text/ord. Men jag vet inte riktigt än. Vad tycker ni jag ska ha på handleden?

Alla verkar så himla negativa mot att jag ska tatuera mig. Som idag sa min kocklärare att jag skulle tänka över det, för det syns och kan påverka min arbetssits när jag blir äldre. Ofta man inte skulle få ett jobb pga en liten tatuering på handleden, det är ju skillnad om jag hade haft en stor färgglad örn över hela armen.

Nej jag har bestämt mig för att ha en på handleden. PUNKT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns dom resturanger som är så noggranna att dom inte vill att en servitris ska ha en tatuering.

kan vara så nästan överallt, det beror på vad dom har för "klädpolicy".

2009-04-20 @ 19:11:57

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback